első nap itthon

2011.06.30. 14:22

Tegnap megvolt az első? -vagyis gyakorlatilag sokadik- éjszakánk itt.

Én már 4től elkezdtem takarítani, hogy legalább a szoba tiszta legyen ahol aludni szeretnénk. De sajnos ez egy véget nem érő dolog lesz szerintem. 7re lemostam pár ajtót, meg ablakot, felsepregettem, felporszívóztam, és fel is mostuk a két szobát. Én már úgy néztem ki, mint aki 5 napja nem aludt, és a világ összes koszát a saját arcába törölte, de ekkor még sehol se voltunk.
Gyorsba lefürödtem, majd irány az ikea. Ahol a segítőkész munkatársak közölték, hogy épp nincs olyan munkalap, amilyet mi akartunk a konyhába. Így elkezdett Peti vacilálni, hogy na akkor melyik legyen helyette, vagy vegyük meg anélkül, azt majd jövő héten megvesszük azt is. Ezt addig-addig csinálta, amíg a kedves hölgy munkatárs eltűnt valamerre....mire visszatűnt, már fél9 volt.....mire összerakta nekünk a papírt,hogy mit kell megvenni, addigra negyed10 lett. :O:O És ezután közölte, hogy az alábbi- ujjával mutatva, egy kisebb regényt megszégyenítő hosszúságú cuccot- nekünk kell összeszedni. Na itt Peti agya elborult. Nem ettünk dél óta, és már este fél10 volt. De még szedjünk össze egy komplett konyhát, és vigyük a kiszállításra.

Szóval a vége az lett, hogy az idő elment, a konyha ottmaradt, de legalább vettünk lepedőt a kiságyba, mert ezt valahogy -én nem is értem, hogy!!!- de eddig nem vettünk.

Miután hazavánszorogtunk, én már ezt a szó legszorosabb értelmében, addigra volt vagy fél éjfél. :/ És ekkor kezdtünk neki a babaszoba berendezésének. Hajnal fél3kor leálltunk, mert már mozogni se bírtunk, és féltem, hogy a bébiőr helyett a kávéfőzőt fogjuk beüzemelni. 3ra "ágyba" kerültünk. Délig aludtam....és most mindenem fáj. A bal kezemet szó szerint nem tudom ökölbe szorítani. És akkor még sehol semmi. :/:/

Mindjárt csinálok képeket azért, hogy jelentsek egy gyors állást a babaszobáról....de lehet meg se találom a kábelt a fényképezőhöz.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://felujitasunk.blog.hu/api/trackback/id/tr793027335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása